VERKLEIN UW VASTGOED VOETAFDRUK
Advocatenkantoren staan steeds meer onder druk om kosten te verlagen. Veel advocatenkantoren die gevestigd zijn in de dure binnenstad, zoeken naar manieren om hun vastgoedkosten te verlagen, die vaak de op een na grootste kostenpost vormen. Verhuizingen, renovaties of huurcontractonderhandelingen gebeuren tegenwoordig niet zonder het verkennen van opties voor een kleinere vastgoed-voetafdruk. De aangewezen plek om te beginnen, is de interne archief- en opslagruimte.
HERBESTEMMING VAN UW ARCHIEFRUIMTE EN EXTERNE DOCUMENTOPSLAG BETEKENT:
- Verhoogde efficiëntie
- Beperkte risico's en verbeterde toegang tot bestanden
- Omvorming van ruimte naar werkplekken
MAAK DE DIGITALE TRANSFORMATIE MOGELIJK
Veel advocaten werken onderweg en moeten daarom bestanden en informatie onmiddellijk kunnen raadplegen. Door bestanden te digitaliseren en de cloud optimaal te benutten, verhogen advocatenkantoren de efficiëntie en kunnen zij opschalen naarmate ze groeien. Wanneer u op een digitale werkwijze overstapt, kunt u zich beter concentreren op de kernprocessen van uw bedrijf en uw investeringen in technologie optimaliseren.
MET DEZE DIENSTEN BEREIKT U MEER:
- Flexibiliteit dankzij betere toegang tot en gebruik van informatie
- Verhoog de efficiëntie met gestroomlijnde procedures
- Grip op datagroei en schaalbaarheid
Onze Dienstverlening
PERSOONLIJK CONTACT MET VIDEO CALLS
Laat uw gegevens achter. Een specialist van Iron Mountain neemt direct contact met u op om een afspraak voor een video call in te plannen. Ervaar zelf het gemak van een persoonlijke afspraak op afstand!
- Snel én makkelijk contact
- Efficiënt; achter je laptop
- Waar en wanneer het u uitkomt
PERSOONLIJK CONTACT MET VIDEO CALLS
Laat uw gegevens achter. Een specialist van Iron Mountain neemt direct contact met u op om een afspraak voor een video call in te plannen. Ervaar zelf het gemak van een persoonlijke afspraak op afstand!
- Snel én makkelijk contact
- Efficiënt; achter je laptop
- Waar en wanneer het u uitkomt