Een bericht van onze CEO 

Bill Meaney

Beste klanten,

Ik hoop dat dit bericht u in goede gezondheid bereikt en dat u en uw bedrijf het hoofd boven water weten te houden tijdens deze ingrijpende periode. De meesten van ons hebben zoiets nog nooit meegemaakt.

We weten allemaal dat prestaties vragen om doorzettingsvermogen. En doorzettingsvermogen is wat we het hardste nodig hebben als we getroffen worden door een pandemie als COVID-19. Dit is een tijd waarin we allemaal onverwacht aan de slag moeten om ons verder te ontwikkelen en te innoveren op manieren die het beste in ons naar boven brengen.

Wij, bij Iron Mountain, nemen net als u alle mogelijke maatregelen om onze mensen en de gemeenschap om ons heen te beschermen, terwijl we ons nog harder inzetten voor onze klanten in een onzekere tijd zoals deze.

Gedreven door onze passie om te creëren en u van dienst te zijn, staan wij altijd voor u klaar. Juist in deze lastige tijd voor uw bedrijf. We zijn ons bewust van het feit dat u onze dienstverlening misschien juist nu hard nodig hebt. U hoeft zich over onze dienstverlening geen zorgen te maken. We hebben samen met u afspraken gemaakt en wij houden ons aan wat we hebben toegezegd.

Om onze toewijding duidelijk te maken, wil ik de stappen met u delen die we zetten om de dienstverlening richting u te kunnen blijven vervullen, terwijl we tegelijkertijd zorgen dat onze medewerkers veilig zijn:

We reserveren opslagruimte voor kritieke middelen en onverwachte toename van inventaris:

  • We maken ruimte beschikbaar in onze opslagfaciliteiten om voorraden veilig te stellen die nodig zijn voor hulpverleners en essentiële winkels zoals apotheken en supermarkten. Daarnaast is er ook extra opslagruimte voor overschotten van bedrijven die hun inventaris opslaan door een verstoring in de bevoorrading of dienstverlening.
  • We geven toegang tot onze campussen en ons momenteel ongebruikte wagenpark om klanten te voorzien van containeropslag, waardoor er opslagruimte vrijkomt binnen onze faciliteiten voor kritiek bedrijfsgebruik.
We maken het mogelijk voor uw thuiswerkers om productiever te werken en geven hen toegang tot alle informatie die ze nodig hebben:
  • We hebben schaalbare operationele capaciteit toegevoegd om grotere hoeveelheden kritieke documenten te kunnen digitaliseren die uw teams nodig hebben als ze van huis uit werken. We zijn in staat om digitalisatie op grote schaal uit te voeren voor complete archieven of bestanden die al opgeslagen zijn op de werkvloer.
  • In sommige gevallen hebben we vrije kantoorruimte beschikbaar gesteld voor essentiële werknemers van onze klanten. Zo kunnen zij doorwerken nu hun werkplek niet beschikbaar is en daarmee kan hun bedrijfsvoering doorgang blijven vinden.
Wij garanderen uptime en consistentie voor onze Datacenter-klanten:
  • We hebben het makkelijker gemaakt voor u en uw teams om thuis te werken door gebruik te maken van onze SmartHands-dienst. Hiermee hoeven uw werknemers niet persoonlijk de werkvloer op om het werk gedaan te krijgen.
  • We staan klaar met extra capaciteit en hebben voldoende personeel om u bij te staan met support, upgrades en nieuwe installaties als u extra bandbreedte nodig heeft omdat veel werknemers van huis uit werken.
We voeren veiligheidsmaatregelen uit voor onze medewerkers en onze faciliteiten:
  • We houden de gezondheid en het welzijn van onze medewerkers in de gaten en ondersteunen ze, mochten ze ziek worden.
  • We laten onze medewerkers van huis uit werken als hun werkzaamheden niet vereisen dat ze op kantoor moeten zijn. Hiermee verzekeren we optimale werkomstandigheden voor essentiële medewerkers op de werkvloer.
  • We hebben duidelijk opgestelde schoonmaakprotocollen in werking. Door het gebruik van strikte schoonmaakroutines voor onze vloot en faciliteiten proberen we het risico van blootstelling te minimaliseren en er zeker van te zijn dat onze medewerkers veilig kunnen werken.

Dit zijn enkel een paar voorbeelden van wat we doen om in uw bedrijfsbehoeften te voorzien in deze moeilijke tijden. We zijn 100% toegewijd aan de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, onze klanten en de gemeenschappen waarin we wonen en werken. We zijn er om u te helpen met de betrouwbare service en oplossingen die u van ons gewend bent. Als u hulp nodig heeft op welke manier dan ook neem dan alstublieft contact met ons op. Het zijn juist dit soort tijden die het beste in de mensheid naar voren brengen.

Wij wensen u, uw vrienden en familie en uw organisatie het allerbeste.

Met vriendelijke groet,
Bill

Bill Meaney
Directeur en CEO
Iron Mountain Inc.